راهنمای مراحل خرید کارتخوان

راهنمای مراحل خرید کارتخوان از طریق سفارش اینترنتی و تلفنی

روش اول
در صورتی که ساکن تهران یا شهرستان هستید
  • سفارش خود را از طریق وب سایت یا تلفن ثبت کنید.
  • کل مبلغ سفارش را بر اساس راهنمائی پیامکی یا تماس کارشناس پرداخت نمائید.
  • فیش واریزی را به کارشناسان اعلام بفرمائید و تائید دریافت کنید.
  • دستگاه را از طریق اسنپ باکس یا تیپاکس درب منزل رایگان تحویل بگیرید.(حمل رایگان مخصوص سفارشات بالای یک میلیون تومان است.)
  • بر اساس راهنمای دریافتی از کارشناس مدارک مورد نیاز را تکمیل کنید.
  • اسکن مدارک را به صورت ZIP از روش های الکترونیک برای کارشناسان ما ارسال فرمائید یا از طریق فرم های آنلاین بارگذاری فرمائید.
  • تائید اولیه کارشناس را برای صحت مدارک ارسالی دریافت نمائید.
  • مدت 48 ساعت تا 72 ساعت کاری جهت تائید ثانویه منتظر بمانید.
  • منتظر تماس کارشناس باشید و با راهنمای ارسالی کارتخوان خود را فعال کنید.
  • تائید فعالسازی موفق را از روش های الکترونیک به کارشناس اعلام کنید.
  • اصل مدارک را بر اساس راهنمای کارشناس به آدرس اعلامی ارسال فرمائید.
  • فیش پستی را از روش های الکترونیک به کارشناسان ارسال نمائید.
  • پایان فرایند
روش دوم
در صورتی که ساکن شهر تهران هستید
  • سفارش خود را از طریق وب سایت یا تلفن ثبت کنید.
  • پیش پرداخت اعلامی سفارش را بر اساس راهنمائی پیامکی یا تماس کارشناس پرداخت نمائید.
  • فیش واریزی را به کارشناسان اعلام بفرمائید و تائید دریافت کنید.
  • دستگاه را از طریق اسنپ باکس درب منزل رایگان تحویل بگیرید و در زمان تحویل مانده بدهی سفارش را پرداخت نمائید.(حمل رایگان مخصوص سفارشات بالای یک میلیون تومان است.)
  • بر اساس راهنمای دریافتی از کارشناس مدارک مورد نیاز را تکمیل کنید.
  • اسکن مدارک را به صورت ZIP از روش های الکترونیک برای کارشناسان ما ارسال فرمائید یا از طریق فرم های آنلاین بارگذاری فرمائید.
  • تائید اولیه کارشناس را برای صحت مدارک ارسالی دریافت نمائید.
  • مدت 48 ساعت تا 72 ساعت کاری جهت تائید ثانویه منتظر بمانید.
  • منتظر تماس کارشناس باشید و با راهنمای ارسالی کارتخوان خود را فعال کنید.
  • تائید فعالسازی موفق را از روش های الکترونیک به کارشناس اعلام کنید.
  • اصل مدارک را بر اساس راهنمای کارشناس به آدرس اعلامی ارسال فرمائید.
  • فیش پستی را از روش های الکترونیک به کارشناسان ارسال نمائید.
  • پایان فرایند
روش سوم
در صورتی که ساکن تهران یا شهرستان هستید
  • سفارش خود را از طریق وب سایت یا تلفن ثبت کنید.
  • مبلغ 100.000 تومان پیش پرداخت سفارش را بر اساس راهنمائی پیامکی یا تماس کارشناس پرداخت نمائید.
  • فیش واریزی را به کارشناسان اعلام بفرمائید و تائید دریافت کنید.
  • بر اساس راهنمای دریافتی از کارشناس مدارک مورد نیاز را تکمیل کنید.
  • اسکن مدارک را به صورت ZIP از روش های الکترونیک برای کارشناسان ما ارسال فرمائید یا از طریق فرم های آنلاین بارگذاری فرمائید.
  • تائید اولیه کارشناس را برای صحت مدارک ارسالی دریافت نمائید.
  • مدت 48 ساعت تا 72 ساعت کاری جهت تائید ثانویه منتظر بمانید.
  • منتظر تماس کارشناس باشید دستگاه را از طریق اسنپ باکس یا تیپاکس درب منزل رایگان و فعالسازی شده تحویل بگیرید.(حمل رایگان مخصوص سفارشات بالای یک میلیون تومان است.) در صورتی که در شهر تهران باشید امکان پرداخت درب منزل وجود دارد و در صورتی که خارج از تهران هستید قبل از ارسال کارتخوان باید مانده بدهی خود را پرداخت نمائید و فیش پرداختی را برای کارشناسان ما ارسال کنید.
  • اصل مدارک را بر اساس راهنمایی کارشناس به آدرس اعلامی ارسال فرمائید.
  • فیش پستی را از روش های الکترونیک به کارشناسان ارسال نمائید.
  • پایان فرایند
توجه
  • روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی مدارک دریافت نمی شود.
  • روزهای هفته شنبه تا چهارشنبه مدارک از 9 تا ساعت 14 قابل پذیرش است.
  • واحد مدارک راهنمای تلفنی ندارد از تماس با شماره های شرکت برای دریافت راهنمایی در تکمیل مدارک اکیدا خودداری فرمائید و صرفا از راهنمای آنلاین مدارک استفاده نمائید.
  • نوع ارسال مدارک و شرایط آنها قابل مذاکره یا شخصی سازی بر اساس درخواست کاربر نمی باشد و اجرای جز به جز دستورالعمل الزامی است.
  • زمان فعالسازی معمولا 48 ساعت تا 72 ساعت کاری است.ممکن است این فرایند بدلیل صف بالای کاری در موقعیت های مختلف کمتر یا بیشتر شود.به محض فعالسازی اطلاع رسانی به شما انجام خواهد شد.از تماس مکرر با شرکت جهت پیگیری فعالسازی اکیدا خودداری فرمائید.

ممکن است علاقمند باشید

error: این محتوا مورد حمایت قانون کپی رایت است