درخواست پشتیبانی کارتخوان

برای دریافت خدمات پشتیبانی مناسب لطفا قبل از پرکردن فرم زیر موارد زیر را بررسی کنید.

در صورتی که دارای کارت گارانتی معتبر verifone نیستید برای دریافت خدمات تعمیرات کارتخوان به سایت Posyar.com مراجعه نمائید.

مرحله اول : قسمت راهنما سایت را بطور کامل مطالعه فرمائید و در صورت لزوم از امکان جستجو مطالب استفاده نمائید.پاسخ بسیاری از سوالات شما در این بخش وجود دارد و نیازی به ارسال درخواست نیست.

مرحله دوم : انجمن پرسش و پاسخ محلی برای درج سوالات است و پاسخ آن توسط کارشناسان و یا اعضا دیگر درج می گردد.قبل از ارسال پست جدید در انجمن از عدم وجود پاسخ به سوالات خود در پرسش های قبلی اطمینان حاصل نمائید. Verifone.ir/forum

پشتیبانی فن آوا کارت 02143697000

پشتیبانی پرداخت الکترونیک پاسارگاد(فناپ) 02123505

پشتیبانی کارت اعتباری ایرانکیش 02185940000

توجه:در صورتی که پس از تکمیل و ارسال فرم فوق، بر اساس تشخیص کارشناسان نیاز به ارسال فیزیکی دستگاه به مرکز تعمیرات بود موارد زیر را رعایت نمائید.

توجه:در صورتی که تعداد دستگاه های شما برای تعمیرات بیش از یک عدد است پرکردن اطلاعات در فایل اکسل و ارسال آن از طریق ایمیل الزامی است دانلود نمونه فایل اکسل

  • در صورتی که ایراد یا مشکل ابرازی ربطی به باطری و آداپتور کارتخوان ندارد از ارسال آنها به همراه دستگاه خودداری فرمائید.
  • در صورتی که دستگاه کارتخوان شما از نوع سیار است حتما سیمکارت خود را خارج نمائید.مسئولیت هر گونه مشکلات بعدی به عهده مشتری است.
  • به هیچ وجه دستگاه را بدون فرم پذیرش و هماهنگی قبلی به مراکز تعمیرات ارسال نفرمائید.
  • حداقل زمان انتظار ۱ هفته است.البته این زمان وابسته به مشکل کارتخوان و در دسترس یا عدم دسترس بودن قطعات یدکی مورد نظر است.مراحل کاملا بصورت الکترونیک مدیریت می شود لذا از تماس مکرر با شماره های شرکت اکیدا خودداری فرمائید.
  • حتما پس از ارسال کارتخوان به مراکز تعمیرات ،رسید تیپاکس را برای کارشناس پذیرش ارسال نمائید.
  • فقط و فقط دستگاه ها از طریق تیپاکس قابل تحویل می باشد.از ارسال دستگاه از طریق روشهای دیگر از جمله پست،تعاونی و … اکیدا خودداری فرمائید.مسئولیت عدم رعایت این موارد به عهده مشتری است.
  • هزینه ارسال و دریافت دستگاه از طریق تیپاکس به مرکز تعمیرات به عهده مشتری است .در صورتی که هزینه حمل پرداخت نشده باشد، دستگاه مورد پذیرش نخواهد بود و ضرر و زیان حاصل از عدم هماهنگی به عهده مشتری است.
  • کارشناسان ما بر اساس فرم پذیرش و موارد ابرازی شما در آن ،نسبت به رفع نقص دستگاه شما اقدام خواهند نمود و موارد درج نشده جزو مسئولیت کارشناسان مربوطه نخواهد بود.

  • ممکن است گزارش سایت تیپاکس با زمان رسیدن کالای شما به تکنسین های تعمیرات( به دلیل عملیات داخلی ثبت ورود به انبار کالاهای تحویل شده از طرف تیپاکس و صف داخلی تعمیرات)؛مغایرت داشته باشد.لذا تکنسین ها و پاسخگو های تلفنی شرکت تا زمانی که کالای رسیده از طرف تیپاکس ورود به انبار تعمیرات نخورده باشد امکان مشاهده آن را ندارند و از اطلاع رسانی آنی معذورند.

  • توجه داشته باشید که محل دفتر اداری شرکت ، انبار و مرکز تعمیرات در یک محل متمرکز نیستند‌.لذا از مراجعه حضوری جهت دریافت دستگاه اکیدا خوداری فرمائید.
  • دستگاه کارتخوان تعمیرات فوری،آنی یا در محل ندارد و توسط شرکت های غیر مجاز قابل تعمیر نیست.

  • پس از بررسی اولیه و قبل از هرگونه تعمیرات ،برآورد هزینه تعمیرات و مدت زمان مورد نیاز به شما اعلام می گردد و پس از ثبت فیش پرداختی شما در سیستم عملیات تعمیرات روی دستگاه شما شروع می شود.لذا تاریخ رسیدن دستگاه شما به انبار ملاک محاسبه زمان تعمیرات نیست و تاریخ ثبت فیش پرداختی شما در سیستم ملاک محاسبه زمان تعمیرات و تائیدیه موافقت با هزینه و زمان اعلام شده است.در صورت عدم تائید هزینه و مدت زمان اعلام شده کارتخوان مربوطه به آدرس مندرج در فرم پذیرش عودت داده خواهد شد.

  • توجه کنید روزهای تعطیل عمومی،تعطیلات رسمی شامل روزهای پنجشنبه و جمعه امکان ارسال یا دریافت دستگاه از طریق تیپاکس وجود ندارد.
  • در صورتی که کارتخوان شما دارای کارت گارانتی معتبر verifone.ir است آن را داخل بسته قراردهید.قبل از استفاده از گارانتی شرایط آن را در صفحه اصلی سایت مطالعه بفرمائید.در صورت مخدوش بودن کارت گارانتی یا برچسب های گارانتی روی دستگاه، گارانتی مورد پذیرش نخواهد بود.
  • موارد فوق پشت فرم پذیرش درج میگردد.لذا پس از دریافت فرم پذیرش از کارشناسان شرکت، آن را در یک برگ پشت و رو a4 چاپ کنید و هر دو طرف را امضا کنید و اثر انگشت بزنید و آن را در بسته ارسالی قراردهید.مسئولیت بسته های ارسالی فاقد برگ پذیرش ،مخدوش یا بدون اثر انگشت و امضا به عهده ارسال کننده است.
ثبت درخواست در لیست انتظار با وارد کردن ایمیل خود در فرم زیر ، هر زمان کالای مورد نظر شما در دسترس باشد از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.