شرایط گارانتی کارتخوان

شرایط گارانتی دستگاه های کارتخوان

مفاهیم

گارانتی تعمیرات

در مدت گارانتی هرگونه تعمیرات با اجرت رایگان انجام می گردد و هزینه قطعات بر حسب نیاز قبل از تعمیر به مالک دستگاه اعلام و هزینه آن اخذ میگردد.

گارانتی تعویض

در مدت گارانتی هرگونه نقص در دستگاه که اثبات گردد در زمان تحویل از طرف فروشنده بوده است ، دستگاه کاملا رایگان تعویض می گردد.(قطعات مصرفی از جمله باطری شامل این بند نیست)

در صورت خرید تعداد(بیش از یک عدد) استفاده از این سرویس تنها یکبار امکانپذیر می باشد به طور مثال اگر 50 دستگاه خریداری شده است خریدار فرصت دارد تمامی دستگاه ها را تست نماید (تست باطری 48 ساعت)و فقط یکبار هر تعداد خرابی را اعلام و تعویض نماید.در این شرایط هر یک از شروط که زودتر محقق شود ملاک عمل خواهد بود.یا یکماه یا اولین تعویض

شرایط پذیرش

۱.موارد مصرفی دستگاه شامل گارانتی نمی باشد.هد مغناطیسی،صفحه کلید،باطری از موارد مصرفی می باشند.
۲.آسیب های ناشی از گرما،سوختگی،مجاورت با میدان های مغناطیسی ،تماس با مواد شیمیائی، نفوذ آب یا مایعات، سقوط یا شکستگی بر اثر ضربه ،نوسانات برقی یا شوک الکتریکی شامل شرایط گارانتی نمی باشد.
۳.در صورت استفاده از انواع آداپتورهای غیر استاندارد دستگاه شامل شرایط گارانتی نمی باشد.
۴.در صورت مخدوش بودن سریال دستگاه،کارت گارانتی و برچسب های گارانتی نصب شده روی بدنه و باطری دستگاه شامل شرایط گارانتی نمی باشد.
۵.هرگونه تلاش برای نفوذ نرم افزاری یا سخت افزاری به داخل دستگاه باعث آسیب جدی به دستگاه می شود و دستگاه شامل شرایط گارانتی نمی گردد.

توجه

در تمامی موارد فوق هزینه های ارسال و دریافت کالا کاملا به عهده مشتری است و در تهران صرفا از طریق اسنپ باکس و در شهرستان از طریق تیپاکس انجام می گردد.

ارائه خدمات گارانتی و پشتیبانی “در محل مشتری” صرفا مخصوص دستگاه های امانی ارائه شده توسط بانک ها است و دستگاه های فروشی شامل این خدمات نمی شوند، لذا هرگونه ارائه خدمات گارانتی و پشتیبانی در دستگاه های فروخته شده صرفا در محل معین شده توسط سیستم پذیرش سایت امکان پذیر می باشد و هیچگونه خدمتی در محل مشتری ارائه نمی گردد.


در تمامی موارد گارانتی، تنها زمانی تعهدات پابرجاست که بند های ۱ تا ۵ رعایت شده باشد در غیر اینصورت دستگاه خارج از گارانتی محسوب می گردد.

جهت استعلام وضعیت گارانتی دستگاه خود ازین لینک استفاده نمائید

استعلام گارانتی

ثبت درخواست در لیست انتظار با وارد کردن ایمیل خود در فرم زیر ، هر زمان کالای مورد نظر شما در دسترس باشد از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.