پرسش های متداول کارتخوان

پرسش های متداول کارتخوان و پاسخ های آن

آیا کارتخوان مالیات دارد ؟

خیر – روش ورود پول به حساب بانکی شما اهمیتی ندارد و سازمان امور مالیاتی در صورتی که حساب بانکی شما واجد شرایط باشد ،حساب بانکی شما را بررسی خواهد کرد.مهم نیست پول واریز شده به حساب شما از طریق چک در شعبه بوده است یا از طریق کارت به کارت یا حواله الکترونیک.

ایا کارتخوان هزینه تلفن دارد ؟

بله – وابسته به نوع کارتخوان ، در صورتی که از کارتخوان های سیار استفاده کنید از شارژ سیمکارت و در صورتی که از کارتخوان های ثابت استفاده می کنید از اعتبار خط تلفن ثابت شما کسر خواهد شد.توجه داشته باشید که بدلیل حجم کم دیتا تبادل شده ، این هزینه بسیار کم است.

ایا کارتخوان هزینه دارد ؟

کارتخوان ها به دو صورت امانی و فروشی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.کارتخوان های سیار فروشی هستند.

ایا با کارتخوان میشود پول کارت به کارت کرد ؟

خیر – سرویس کارت به کارت به دستور بانک مرکزی از طریق کارتخوان مسدود شده است.

از کجا کارت خوان تهیه کنیم ؟

در صورتی که کسب و کار پررونقی دارید و حداقل در روز 50 تراکنش بالای 25000 تومان دارید می توانید برای دریافت کارتخوان ثابت به شعبه بانک خود مراجعه نمائید و فرم درخواست مربوطه را تکمیل کنید و پس از انتظار در صف به صلاحدید بانک دستگاه را دریافت کنید.اغلب بانک ها دستگاه کارتخوان سیار را صرفا به مشتریان VIP خود ارائه می دهند و مشتریان عمومی حتی پس از سپری کردن صف انتظار طولانی امکان دریاقت دستگاه سیار را نخواهند داشت.در صورتی که هم اکنون نیاز به دستگاه کارتخوان دارید و فرصت انتظار در صف طولانی بانک ها را ندارید کارتخوان مورد نظر خود را از سایت های معتبر خرید نمائید.

چرا کارت خوان کار نمی کند ؟

کار نکردن کارتخوان ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد.بهتر است قبل از هر کاری جریان الکتریسیته را کنترل کنید.از سلامت باطری و آداپتور خود اطمینان حاصل نمائید.در صورت عدم حصول نتیجه درخواست پشتیبانی را تکمیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت درخواست در لیست انتظار با وارد کردن ایمیل خود در فرم زیر ، هر زمان کالای مورد نظر شما در دسترس باشد از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.