خطا:GPRS آماده نیست

شرکت پرداخت الکترونیک سداد
ارسال پست
نمایه کاربر
verifone
Site Admin
پست: 44
تاریخ عضویت: شنبه سپتامبر 28, 2019 11:06 am
تماس:

خطا:GPRS آماده نیست

پست توسط verifone »

سیمکارت موجود در کارتخوان را درون یک تلفن همراه قرار دهید و با خط دیگری تمـاس بگیرید تا از وصل بودن خط و اعتبـار داشتن سیمکارت مطمئن شـوید. درصورتی که تماس برقرار نشد مشکل سیمکارت را رفع کنید. ممکن است مشکل از باطری دستگاه باشد، اگر شارژ آن کمتر از 15% است دستگاه را شارژ کنید. نکته: از قرار دادن سیمکـارت در جایگاه «سیم 1» و «سیم 2» خوداری کنید، آن را وارد قسمت فلـزی سمت چـپ کنید. اگر مشکل از سیمکارت و باطری دستگاه نبود، موضوع را همراه با این اطلاعات به پشتیبانی گزارش دهید: شماره پایانه، آدرس، شماره تلفن ثابت، شماره همراه و ساعت کاری فروشگاه.
ارسال پست

بازگشت به “شرکت پرداخت الکترونیک سداد”