این انجمن جهت بحث ، تبادل نظر و پاسخ به سوالات طراحی و آماده سازی شده است.پس از تکمیل مراحل عضویت می توانید حسب مورد در هر یک از گروه های مشخص شده سوال خود را پست کنید.دیگر کاربران می توانند به سوال شما پاسخ دهند.شما نیز می توانید به سوالات دیگران پاسخ دهید.تمامی پست ها پس از تائید مدیریت قابل مشاهده عمومی خواهد بود.توجه کنید دسترسی به برخی قسمت ها صرفا جهت افراد یا شرکت های احراز هویت شده مهیا است

برای اعلام مغایرت آسان پرداخت به کجا مراجعه کنم؟

شرکت آسان پرداخت پرشین
ارسال پست
navid
پست: 33
تاریخ عضویت: چهارشنبه اکتبر 02, 2019 8:23 am

برای اعلام مغایرت آسان پرداخت به کجا مراجعه کنم؟

پست توسط navid »

برای اعلام مغایرت کارتخوان آسان پرداخت به کجا مراجعه کنم؟
نمایه کاربر
verifone
Site Admin
پست: 42
تاریخ عضویت: شنبه سپتامبر 28, 2019 11:06 am
تماس:

Re: برای اعلام مغایرت آسان پرداخت به کجا مراجعه کنم؟

پست توسط verifone »

شرکت آسان پرداخت در راستای گسترش خدمات پرداخت‌های الکترونیکی و همچنین تسهیل در فرآیند رفع مغایرت تراکنش‌های ناموفق ،اقدام به راه‌اندازی سایت اینترنتی درخصوص پیگیری تراکنش‌های مزبور نموده است.
تراکنش‌های ناموفق : به آن دسته از تراکنش‌هایی گفته می‌شود که از طریق یکی از بسترهای الکترونیکی مثل دستگاه کارتخوان، کد #733*، درگاه پرداخت اینترنتی و موبایل اپلیکیشن انجام شده و علی رغم کسر شدن وجوه از حساب مشتریان، خدمت مورد نظر دریافت نشده است.
به منظور استفاده بهینه از امکانات این سامانه خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمایید:
- تراکنش‌ها می‌بایستی دستگاه کارتخوان، کد #733*، درگاه پرداخت اینترنتی و موبایل اپلیکیشن صورت پذیرفته باشند.
- از وقوع تراکنش ناموفق می بایستی حداقل 72 ساعت گذشته باشد.

https://asanpardakht.ir/ticket
ارسال پست

بازگشت به “شرکت آسان پرداخت پرشین”