صفحه 1 از 1

خطای 97 کارتخوان سداد بانک ملی

ارسال شده: جمعه مارس 27, 2020 3:20 pm
توسط verifone
ابتدا مطابق با این دستورالعمل اقدام کنید: گزینه F2 را بزنید. رمز 4 صفر را وارد کرده، گزینـه 2 یعنی «شـروع به کـار» را انتخاب کنید. اگر پیغام «تراکنش بـا موفقیـت انجام شد» به نمـایش درآمد مشکـل برطرف شده است و می توانید مجدداً کارت بکشید. درصورتیـکه مشـکل رفـع نشـد موضـوع را همراه با این اطلاعـات به پشتیبـانی گـزارش دهید: شماره پایانه، آدرس، شماره تلفن ثابت، شماره همراه و ساعت کـاری فروشگـاه.