صفحه 1 از 1
برای اعلام مغایرت آسان پرداخت به کجا مراجعه کنم؟
ارسال شده: شنبه مارس 28, 2020 11:28 am
توسط navid
برای اعلام مغایرت کارتخوان آسان پرداخت به کجا مراجعه کنم؟
Re: برای اعلام مغایرت آسان پرداخت به کجا مراجعه کنم؟
ارسال شده: شنبه مارس 28, 2020 11:29 am
توسط verifone
شرکت آسان پرداخت در راستای گسترش خدمات پرداختهای الکترونیکی و همچنین تسهیل در فرآیند رفع مغایرت تراکنشهای ناموفق ،اقدام به راهاندازی سایت اینترنتی درخصوص پیگیری تراکنشهای مزبور نموده است.
تراکنشهای ناموفق : به آن دسته از تراکنشهایی گفته میشود که از طریق یکی از بسترهای الکترونیکی مثل دستگاه کارتخوان، کد #733*، درگاه پرداخت اینترنتی و موبایل اپلیکیشن انجام شده و علی رغم کسر شدن وجوه از حساب مشتریان، خدمت مورد نظر دریافت نشده است.
به منظور استفاده بهینه از امکانات این سامانه خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمایید:
- تراکنشها میبایستی دستگاه کارتخوان، کد #733*، درگاه پرداخت اینترنتی و موبایل اپلیکیشن صورت پذیرفته باشند.
- از وقوع تراکنش ناموفق می بایستی حداقل 72 ساعت گذشته باشد.
https://asanpardakht.ir/ticket