در صورت تغییر حساب، صاحب دستگاه تا پایان تکمیل تغییرات حساب پایانه فروش باید منتظر بمانند. در صورت عدم رفع مشکل پس از 24 ساعت مراتب را جهت پیگیری به سامانه 24 ساعته 02185949 اعلام نمایید.
جهت پرداخت قبوض بر روی دستگاه های پایانه فروش بانک کارآفرین، کوثر، خاورمیانه و بانک های فراپذیرشی بدلیل غیرفعال بودن خدمت پرداخت قبوض با این پیغام خطا مواجه می شوند. در غیر این صورت مراتب را جهت پیگیری به سامانه 24 ساعته 02185949 اعلام نمایید.
این انجمن جهت بحث ، تبادل نظر و پاسخ به سوالات طراحی و آماده سازی شده است.پس از تکمیل مراحل عضویت می توانید حسب مورد در هر یک از گروه های مشخص شده سوال خود را پست کنید.دیگر کاربران می توانند به سوال شما پاسخ دهند.شما نیز می توانید به سوالات دیگران پاسخ دهید.تمامی پست ها پس از تائید مدیریت قابل مشاهده عمومی خواهد بود.توجه کنید دسترسی به برخی قسمت ها صرفا جهت افراد یا شرکت های احراز هویت شده مهیا است