راهنمای فعال سازی کارتخوان
فعال سازی کارتخوان – مراحل فعال سازی دستگاه و اتصال به حساب بانکی-کارتخوان فن آوا کارت
پس از اینکه دستگاه کارتخوان خود را دریافت نمودید و
طبق مراحل راهنمای ثبت مدارک فعال سازی کارتخوان سیار و اتصال به حساب بانکی مدارک خود
را برای کارشناسان ما تکمیل و ارسال نمودید براساس صف ثبت مدارک در شاپرک ،
بین 3 روز تا یکهفته زمان لازم است تا مدارک شما مورد بررسی قرارگیرد.
مدارک شما پس از بررسی توسط شاپرک تائید یا رد می شود.
گزارش تائید یا رد مدارک فعال سازی کارتخوان توسط کارشناسان ما به متقضیان اطلاع رسانی می شود.
در صورتی که مدارک شما تائید شده است مراحل زیر را دنبال کنید:
– برای راه اندازی دستگاه سیار یکعدد سیمکارت همراه اول یا ایرانسل اعتباری/دائمی دارای اینترنت فعال تهیه نمائید.
خرید بسته اینترنتی وابستگی به تعداد تراکنش شما دارد.
با توجه به اینکه حجم اطلاعات تبادل شده در هر تراکنش در حد چند کیلوبایت است بهتر است
پس از یکماه استفاده نسبت به خرید بسته اینترنتی تصمیم گیری نمائید.
برای دستگاه های ثابت خط تلفن یا کابل اینترنتی (LAN) متصل به مودم تهیه نمائید.
– اگر دستگاه کارتخوان سیار خریداری نموده اید باطری را به طور کامل شارژ کنید و یا دستگاه ثابت را به برق متصل کنید.
– از وجود رول کاغذ در قسمت پرینتر اطمینان حاصل نمائید.دستگاه بدون کاغذ بدرستی کار نمی کند
– دستگاه را از طریق دکمه مربوطه روشن نمائید(بسته به مدل دستگاه ممکن است این دکمه متفاوت باشد)
به طور استاندارد معمولا دکمه سبزرنگ جهت روشن کردن دستگاه و دکمه قرمز رنگ جهت خاموش کردن دستگاه می باشد.
جهت روشن کردن دستگاه دکمه سبز رنگ را به مدت 10 ثانیه فشار دهید
تا دستگاه روشن شود.پس از روشن شدن صبر کنید تا دستگاه به طور کامل لود شود.
– با استفاده از روش های ارتباطی با کارشناسان ما، از تخصیص دستگاه به کد پذیرنده اطمینان حاصل نمائید و رمز پشتیبان را دریافت کنید.
– برای اتصال دستگاه شما به حساب بانکی، باید دستگاه از سیستم مرکزی اطلاعات حساب شما را دریافت کند.
به این عملیات اصطلاحا “پیکر بندی” گفته می شود.
برای اینکار با زدن دکمه سبز وارد منو “پشتیبان” شوید و رمزی که از کارشناسان ما دریافت کردید
وارد کنید.دستگاه پیام پیکر بندی موفق نمایش می دهد و همزمان از طریق پرینتر این پیام چاپ می شود.
– برای اطمینان از عملیات انجام شده، تراکنش راه اندازی به مبلغ 1001 ریال را روی دستگاه انجام دهید.
به اطلاعات چاپ شده روی رسید توجه کنید و در صورتی که با کسب و کار شما مغایرت دارد
موضوع را با کارشناسان ما در میان بگذارید.
در صورتی که مدارک شما تائید نشده است مراحل زیر را دنبال کنید:
– علت عدم تائید مدارک را از کارشناسان ما سوال کنید
– بر اساس اعلام کارشناس نقص مدارک خود را تکمیل کنید و مجددا برای کارشناسان ارسال نمائید.
در ارسال مدارک به موارد زیر توجه کنید:
– حدالامکان تمامی مدارک را از طریق اسکنر اسکن کنید.
در صورتی که اسکنر در دسترس شما نیست توسط دوربین موبایل از مدارک عکس بگیرید.
توجه کنید عکس ها دارای نور کافی و کیفیت مناسب قابل خواندن باشد.
– هرگونه خط خوردگی یا لاک گرفتگی موجب رد مدارک خواهد شد.
– مدارک ارسالی به لحاظ هویتی و اهلیتی باید همخوانی داشته باشد.
– پس از هربار ارسال نواقص، حداقل یکهفته تا ده روز برای بررسی مجدد زمان لازم است.
لطفا از پیگیری مکرر خودداری فرمائید.
در صورتی که مدارک خود را ارسال نکرده اید
بر اساس نرم افزار روی کارتخوان یکی از فرم های زیر را تکمیل کنید
سلام
من بازاریاب هستم دستگاه میفروشم به مشتریانم
برای فعال کردن دستگاه هتیی که میفروشم از شما میتمنم کمک بگیرم؟
سلام روز بخیر خسته نباشید من ی دستگاه دارم و چطور باید دستگاه رو ب بانک متصل کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
به وب سایت posyar.com مراجعه کنید.
سلام محمودهستم بنده یه کارت خوان خریدم میتونم ازطریق سایت شمامدارک بفرستم فعال کنید باتشکر
به وب سایت پشتیبانی سراسری posyar.com مراجعه کنید