راهنمای فعالسازی وریفون 675 با نرم افزار شرکت فناپ

ابتدا مراحل زیر را آماده کنید
  • سیمکارت همراه اول یا ایرانسل را داخل کارتخوان 675 قرار دهید.سیمکارت پانچ شده نباشد.
  • سیمکارت شما باید سرویس اینترنت فعال داشته باشد
  • سیمکارت شما باید دارای اعتبار ریالی کافی باشد
  • رول کاغذ در کارتخوان بیسیم بدرستی جایگذاری شده باشد.
  • کارتخوان بیسیم 675 شارژ باطری کافی داشته باشد یا به آداپتور متصل باشد.
  • رمز و کد پایانه و کد پذیرنده را از کارشناسان پشتیبانی ما دریافت کرده باشید.

توجه : در تمامی مراحل دکمه سبز جهت تائید و ذخیره – دکمه قرمز جهت لغو یا بازگشت به منو قبلی و دکمه زرد جهت ویرایش اطلاعات وارد شده استفاده می گردد.

در صورتی که موارد بالا انجام شده این مراحل را دنبال کنید.
  • دستگاه را با نگه داشتن دکمه سبز رنگ به مدت 10 ثانیه روشن کنید.
  • پس از مشاهده آرم شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد دکمه منو (اولین دکمه بالا از سمت راست) را فشار دهید.
  • گزینه 2 پیکر بندی بانکی را انتخاب نمائید.
  • رمزی که از کارشناسان دریافت کرده اید وارد نمائید.
  • سپس از منو ظاهر شده گزینه 3 تنظیمات پایانه را انتخاب نمائید.
  • سپس گزینه 1 شناسه پذیرنده را انتخاب نمائید و شناسه ای که از کارشناسان ما دریافت کرده اید را وارد نمائید و با فشردن دکمه سبز ذخیره نمائید.
  • در مرحله بعد گزینه 2 شناسه پایانه را انتخاب نمائید و شناسه ای که از کارشناسان ما دریافت کرده اید را وارد نمائید و با فشردن دکمه سبز ذخیره نمائید.
  • با فشردن دکمه قرمز به منو قبل برگردید و گزینه 2 راه اندازی اولیه را انتخاب کنید.در این مرحله کارتخوان شما ریست خواهد شد و مجددا راه اندازی می گردد.
  • در صورتی که مراحل فوق درست انجام شده باشد باید نام فروشگاه خود را در صفحه مشاهده نمائید.
  • کارت بانکی خود را در دستگاه بکشید و یک تراکنش خرید 1001 ریالی و سپس یک تراکنش 1003 ریالی و بعد از آن یک تراکنش 200000 ریالی بکشید.
  • یک روز منتظر بمانید تا مبلغ از طرف شاپرک به حساب بانکی شما واریز گردد تا از عملکرد دستگاه اطمینان حاصل نمائید.
  • پایان مراحل

در صورتی که مراحل فوق موفق نبود موارد زیر را بررسی بفرمائید.

  • آنتن سیمکارت به شبکه اپراتور متصل نیست بهتر است نقطه استقرار خود را تغییر دهید تا علامت آنتن در بالای صفحه سمت چپ پر شود.
  • سیم کارت شارژ ریالی کافی ندارد سیمکارت خود را شارژ کنید.
  • سیمکارت بدرستی جایگذاری نشده است از محل قرار گرفتن صحیح سیمکارت اطمینان حاصل نمائید.
  • سیمکارت شما آنتن دارد و در محل استفاده سرویس اینترنت از طریق اپراتور ارائه نمی شود.سیمکارت خود را با اپراتور دیگری جایگزین نمائید.
  • شناسه پذیرنده یا شناسه پایانه اشتباه یا جابجا وارد شده است مجددا بررسی نمائید.
  • ممکن است شبکه ارتباطی شرکت پرداخت موقتا در زمان انجام نتظیمات شما قطع باشد پس از گذشت چند ساعت مجددا مراحل را طی کنید.
  • در صورتی که هیچ یک از موارد بالا عملیاتی نشد با استفاده از گزینه “بازنشانی تنظیمات اولیه” دستگاه را به حالت اول باز گردانید و مراحل فوق را مجددا طی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: این محتوا مورد حمایت قانون کپی رایت است