مدارک مورد نیاز جهت کارتخوان های شرکت فناپ

مدارک مورد نیاز کارتخوان فناپ – عکس یا اسکن مدارک زیر را پس از تکمیل ابتدا بصورت الکترونیک برای کارشناسان ما ارسال فرمائید.

قبل از اقدام به ارسال مدارک نام بانک های مورد پذیرش را استعلام کنید – در حال حاضر بانک های مهر ایران – مهر اقتصاد – کوثر و موسسات مالی قابل قبول نیستند.

متقاضیان حقیقی
  • روی کارت ملی – برابر اصل
  • پشت کارت ملی – برابر اصل
  • مجوز کسب – در صورتی که مجوز کسب ندارید پرکردن فرم استشهاد الزامی است و به عنوان جایگزین قابل پذیرش است.
  • صفحه اول شناسنامه و در صورت لزوم صفحه توضیحات – برابر اصل
  • تائیدیه کد پستی برای دریافت تائیدیه کد پستی از سایت پست کلیک کنید
  • تائیدیه شبا ممهور به مهر شعبه بانک
  • تصویر اجاره نامه/سند مالکیت/سرقفلی (درصورتی که هر یک از موارد اشاره شده متعلق به متقاضی کارتخوان نباشد پرکردن فرم تفویض اختیار به متقاضی توسط مالک برای هر کدام به صورت جداگانه الزامی است )
  • فرم تفویض اختیار در صورتی که جواز کسب به نام مالک حساب اعلام شده نیست. دانلود
  • دو صفحه فرم تکمیل شده قرارداد پایانه فروش فناپ دانلود صفحه 1 دانلود صفحه 2
  • دو صفحه فرم تکمیل شده نصب پایانه فروش دانلود صفحه 1 دانلود صفحه 2
  • فرم استشهاد نامه دانلود در صورتی که جواز کسب ندارید این فرم را تکمیل کنید.
  • فرم درخواست دانلود
  • ارائه پروانه کسب معتبر برای پزشکان،وکلا،صرافی ها و فعالان حوزه پولی و مالی الزامی است
متقاضیان حقوقی
  • آگهی روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • آگهی روزنامه رسمی آخرین تغییرات
  • روی کارت ملی فرد یا افراد دارای امضا در هیئت مدیره
  • پشت کارت ملی فرد یا افراد دارای امضا در هیئت مدیره
  • صفحه اول شناسنامه و در صورت لزوم صفحه توضیحات فرد یا افراد دارای امضا در هیئت مدیره
  • تائیدیه کد پستی طبق آدرس مندرج در ثبت شرکت
  • تائیدیه شبا ممهور به مهر شعبه بانک حساب باید متعلق به شخص حقوقی باشد
  • تصویر اجاره نامه/سند مالکیت/سرقفلی
  • دو صفحه فرم تکمیل شده قرارداد پایانه فروش فناپ
  • دو صفحه فرم تکمیل شده نصب پایانه فروش

پس از تائید مدارک ظرف یک هفته باید مدارک به صورت فیزیکی به آدرس اعلام شده از طرف کارشناسان تحویل گردد.در غیر این صورت دستگاه تا زمان تحویل مدارک غیر فعال خواهد شد.

فرم های ارسالی می بایست حتما دارای امضا و اثر انگشت در هر 4 صفحه باشند.

درج مهر شرکت برای متقاضیان حقوقی الزامی است.

مدارک صرفا با فرمت JPG و بصورت Zip شده در یک فایل و حداکثر حجم 5 مگابایت قابل پذیرش است.(زمان بررسی مدارک از طریق ارسال فایل زیپ حداقل 2 هفته کاری است و در صورت بارگذاری روی سایت 3 روز کاری)

در صورت تمایل می توانید از فرم زیر جهت ارسال مدارک استفاده بفرمائید.حداکثر حجم هر فایل برای بارگذاری 200 کیلو بایت می باشد.

توجه

  • روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی مدارک دریافت نمی شود.
  • روزهای هفته شنبه تا چهارشنبه مدارک از 9 تا ساعت 14 قابل پذیرش است.
  • واحد مدارک راهنمای تلفنی ندارد از تماس با شماره های شرکت برای دریافت راهنمایی در تکمیل مدارک اکیدا خودداری فرمائید و صرفا از راهنمای آنلاین مدارک استفاده نمائید.
  • نوع ارسال مدارک و شرایط آنها قابل مذاکره یا شخصی سازی بر اساس درخواست کاربر نمی باشد و اجرای جز به جز دستورالعمل الزامی است.
  • زمان فعالسازی معمولا 48 ساعت تا 72 ساعت کاری است.ممکن است این فرایند بدلیل صف بالای کاری در موقعیت های مختلف کمتر یا بیشتر شود.به محض فعالسازی اطلاع رسانی به شما انجام خواهد شد.از تماس مکرر با شرکت جهت پیگیری فعالسازی اکیدا خودداری فرمائید.

پاسخ به برخی سوالات متداول

دستفروش هستم مکان کسب مشخص ندارم، چه آدرسی درج کنم؟

همه آدرس های مورد نیاز داخل فرمها را طبق آدرس محل سکونت خود درج بفرمائید یا هر آدرسی که بتوانید بابت آن اجاره نامه/سند/قولنامه معتبر و کد پستی معتیر ارائه نمائید.

مجوز کسب ندارم باید چکار کنم؟

به جای مجوز کسب می توانید فرم استشهاد نامه را تکمیل و به همراه مدارک درخواستی ارسال فرمائید.

مجوز کسب دارم ولی به نام خودم نیست باید چکار کنم؟

اگر مجوز کسب به نام شخص دیگری است ، باید مالک یک فرم تفویض اختیار به نفع شما تکمیل نماید و شما آن را به همراه مدارک ارسال نمائید.

اجاره نامه یا سند دارم ولی به نام خودم نیست چکار کنم؟

اگر اجاره نامه یا سند به نام شخص دیگری است ، باید مالک یک فرم تفویض اختیار به نفع شما تکمیل نماید و شما آن را به همراه مدارک ارسال نمائید.

تائید کد پستی کدام آدرس را باید ارسال کنم؟

تائید کد پستی ارسالی باید مربوط به هر آدرسی باشد که بابت آن اجاره نامه یا سند ارائه کرده اید.

آیا می توانم به جای “تائید شبا ممهور به مهر شعبه” از عکس دسته چک یا پرینت خودپرداز یا عکس دفترچه حسابم استفاده کنم؟

خیر – تائیدیه شبا باید الزاما به صورت حضوری از شعبه دریافت شود و دارای مهر بانک باشد.

آیا می توانم به جای تائیدیه کد پستی از قبوض خدماتی استفاده کنم؟

بله – درصورتی که قبض به نام شخص مالک حساب باشد.

آیا می توانم قبل از سفارش و پیش پرداخت مدارکم را استعلام کنم ؟

خیر – قبل از ثبت سفارش و پیش پرداخت هیچ فرایندی مورد تائید نیست و قیمت ها بروز محاسبه خواهد شد.قبل از ثبت سفارش و پیش پرداخت از ارسال هرگونه مدارک اکیدا خودداری بفرمائید.

در برخی متون داخل قراردادها ذکر شده دستگاه به صورت امانی واگذار می شود ولی من دارم دستگاه را میخرم.چرا اینطور است؟

فرم های بانکی به صورت عمده و در تعداد زیاد چاپ و توزیع می شود.لذا فرمها در عمومی ترین حالت ممکن طراحی می گردد.شما می توانید زمان ارائه مدارک کلمه امانی را خط بزنید.واگذاری دستگاه های کارتخوان قطعی است.

دستفروش هستم تلفن ثابت ندارم.چه شماره ای باید در فرم ها درج کنم؟

داشتن حداقل یک شماره تلفن ثابت برای درج در رسید های دستگاه کارتخوان الزامی است.شماره موبایل امکان درج در رسید دستگاه کارتخوان ندارد.

آیا می توانم صنف فعالیت را در فرم ها درج نکنم؟

خیر – درج صنف فعالیت در فرم ها الزامی است.

آیا می توانم به جای اجاره نامه /سند/مجوز کسب فرم تفویض اختیار را بارگذاری کنم؟

خیر – اگر اجاره نامه / سند یا مجوز کسب به نام شما نباشد ، علاوه بر خود اجاره نامه/سند/یا مجوز کسب باید فرم تفویض اختیار را نیز بارگزاری بفرمائید.این فرم باید توسط مالک به نفع شما تکمیل گردد.در واقع مالک اجاره نامه/سند/یا مجوز کسب به شما اجازه می دهد که از سند وی استفاده نمائید.

آیا می توانم شناسنامه – کارت ملی پشت و رو – را در یک فایل در یک عکس واحد بارگزاری کنم ؟

خیر – هر مورد باید در یک فایل مجزا بارگزاری شود.

چرا برخی فروشندگان برای مدارک فقط یک کارت ملی دریافت می کنند و شما مدارک کامل دریافت می کنید؟

فروشندگانی که فقط با کارت ملی اقدام به ارائه دستگاه می نمایند صرفا دلالان و بازاریابهای غیر مجازی هستند که جهت فروش سریع و دریافت وجه برای شما مدارک جعلی تولید می کنند .توجه داشته باشید طبق قوانین هر زمان جعل مدارک کشف شود بانک مرکزی و شرکت پرداخت می توانند جهت مسدود کردن حساب بانکی شما و غیر فعال کردن کارتخوان اقدام نمایند.ارائه مدارک جعلی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران جرم محسوب می شود.

2 دیدگاه برای «مدارک مورد نیاز جهت کارتخوان های شرکت فناپ»

  • بهمن 10, 1398 در t 5:22 ب.ظ
    Permalink

    سلام
    می خواستم محصول تولید خونگی رو در نمایشگاه برای فروش ارائه کنم و نیاز به کارتخوان دارم.
    میتونم برای دریافت کارتخوان اقدام کنم بدون داشتن پروانه کسب و…

    پاسخ دادن
    • بهمن 10, 1398 در t 5:27 ب.ظ
      Permalink

      سلام.بله بدون مجوز کسب امکان پذیر هست.لطفا در ساعت اداری با شماره شرکت تماس بگیرید همکاران من در واحد فروش راهنمائیتون میکنن.

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: این محتوا مورد حمایت قانون کپی رایت است